Porsche Macan Forum banner
21 - 31 of 31 Posts
Tak, kodowanie jest możliwe. Będziesz potrzebować PIWIS-II.

Używałem kabla Durametric i jest on raczej bezużyteczny. Nie było zbyt wielu badań. Być może kupię PIWIS-II, żeby się nim pobawić.

Mogłem zlecić niezależnemu warsztatowi obniżenie mojego Macana poprzez ponowną kalibrację ustawień zawieszenia pneumatycznego za pomocą ich PIWIS. Niewiele jest rzeczy, które naprawdę muszę zrobić z Macanem, poza wyłączeniem irytującego ekranu ostrzeżeń nawigacyjnych.
Czy można użyć PIWIS-II do zakodowania Macana w celu włączenia świateł deski rozdzielczej w ciągu dnia?
 
Czy można użyć PIWIS-II do zakodowania Macana, aby włączać światła w zestawie wskaźników w ciągu dnia?
Z tego co rozumiem, można użyć PIWIS do podświetlenia świateł zestawu wskaźników, aktywując opcję białych wskaźników. Zobacz posty 187 i 256 w następującym wątku......

Ukryte funkcje Porsche

Wierzę, że PIWIS-II będzie działać dla roku modelowego 2017 i wcześniejszych. W przeciwnym razie potrzebujesz PIWIS-III.
 
  • Like
Reactions: Zaptrax
Rozumiem, że można użyć PIWIS, aby podświetlić światła w zestawie wskaźników, aktywując opcję białych wskaźników. Zobacz posty 187 i 256 w następnym wątku......

Ukryte funkcje Porsche

Uważam, że PIWIS-II będzie działać dla roku modelowego 2017 i wcześniejszych. W przeciwnym razie potrzebujesz PIWIS-III.
Niesamowite! Dzięki. Odbieram '21 Macan S w piątek. Dealer pożyczył mi '18 Macan GTS, dopóki mój samochód nie będzie gotowy. Ciemny zestaw wskaźników doprowadza mnie do szału. Teraz muszę wymyślić, kto może to zrobić z PIWIS.
 
Cóż, kiedy najgorsze nadejdzie, zawsze możesz włączyć reflektory. To oświetli to, czego Porsche nie zdecydowało się zrobić nawet po skargach z pierwszego roku tego wspaniałego samochodu. Nie ma możliwości włączenia ich innego błędu, jakim jest słaby projekt osłon przeciwsłonecznych.
 
Cóż, w najgorszym wypadku zawsze można włączyć reflektory. To oświetli to, czego Porsche postanowiło nie robić nawet po skargach z pierwszego roku tego wspaniałego samochodu. Nie ma możliwości włączenia ich kolejnej pomyłki, czyli słabego projektu osłon przeciwsłonecznych.
A dla mnie prawdopodobnie oznaczałoby to rozładowany akumulator, gdy zapomnę wyłączyć światła po wyjściu z samochodu. Włączyłem światła wczoraj rano tylko po to, żeby zobaczyć, jak jasny jest zestaw w ciągu dnia. Było idealnie. Trudno uwierzyć, że inżynierowie Porsche odmawiają naprawy tak prostego problemu.
 
Dlatego mam białe tarcze wskaźników. Są podświetlane i łatwiejsze do odczytania.

Możesz kupić Launch x431 i zrobić większość tego, co możesz zrobić z PIWIS (mam x431 i PIWIS III). x431 jest świetny do szybkich i łatwych rzeczy. Zobacz mój post tutaj:
 
Dlatego mam białe tarcze wskaźników. Są podświetlane i łatwiejsze do odczytania.

Możesz dostać Launch x431 i zrobić większość tego, co możesz zrobić z PIWIS (mam x431 i PIWIS III). x431 jest świetny do szybkich i łatwych rzeczy. Zobacz mój post tutaj:
Więc, za kilka tysięcy dolarów mogę sprawić, że zestaw wskaźników w moim samochodzie za 75 000 dolarów będzie widoczny w ciągu dnia, ale może to naruszać gwarancję. :sneaky: Nie zrozumcie mnie źle, doceniam waszą radę - po prostu uderza mnie ironia sytuacji. Ale sprawia to, że myślę, że może być przydatne (jeśli to już się nie dzieje), aby społeczność Macan Forum znalazła sposób na komunikację z władzami w Stuttgarcie i poinformowała ich o niektórych naszych sugestiach dotyczących rzeczy, które powinny zostać naprawione.
 
Więc, za kilka tysięcy dolarów mogę sprawić, że zestaw wskaźników w moim samochodzie za 75 000 dolarów będzie widoczny w ciągu dnia, ale może to naruszać gwarancję. :sneaky: Nie zrozumcie mnie źle, doceniam waszą radę - po prostu uderza mnie ironia sytuacji. Ale sprawia to, że myślę, że może być użyteczne (jeśli to się jeszcze nie dzieje), aby społeczność Macan Forum znalazła sposób na komunikację z władzami w Stuttgarcie i poinformowała ich o niektórych naszych sugestiach dotyczących rzeczy, które powinny zostać naprawione.
Niemiecki wosk w uszach jest prawie nie do przebicia, oni nie słuchają. Zauważasz, że systemy informacyjno-rozrywkowe są w tej samej kategorii co niewidoczne instrumenty. Oni też nie widzą. Pozostaje nam doskonałe prowadzenie i zatrzymywanie się jako kompromis.
 
Niemiecki wosk w uszach jest prawie nie do przebicia, oni nie słuchają. Zauważ, że systemy informacyjno-rozrywkowe są w tej samej kategorii co niewidoczne instrumenty. Oni też nie widzą. Pozostaje nam doskonałe prowadzenie i hamowanie jako kompromis.
Porsche mają wspaniałe zalety. Ale ten "wosk w uszach" to coś, co niszczy firmy i kraje. Miejmy nadzieję, że fiasko, jakiego VW doświadczył podczas premiery Golfa Mk8, gdzie samochody były budowane i przechowywane przez miesiące na nowym, niedokończonym lotnisku w Berlinie, dopóki nie udało się naprawić problemów z oprogramowaniem, było sygnałem ostrzegawczym. Nowy dyrektor generalny VW, Herbert Diess, wydaje się bardziej pokorny niż jego dwóch poprzedników, więc jest nadzieja.
 
Porsche mają wspaniałe zalety. Ale to "wosk w uszach" niszczy firmy i kraje. Miejmy nadzieję, że fiasko, jakiego VW doświadczył podczas premiery Golfa Mk8, gdzie samochody były budowane i przechowywane przez miesiące na nowym, niedokończonym lotnisku w Berlinie, dopóki nie udało się naprawić problemów z oprogramowaniem, było sygnałem ostrzegawczym. Nowy dyrektor generalny VW, Herbert Diess, wydaje się bardziej pokorny niż jego dwóch poprzedników, więc jest nadzieja.
A ja wciąż mam swoje Ducati.
 
Czy ktoś może potwierdzić, że PIWIS II będzie działać z Macan GTS z 2017 roku? Widziałem gdzieś informację, że powinno, ale czy ktoś to robił? To mogłoby zaoszczędzić mi ~500 $, jeśli mogę użyć PIWIS II.
 
21 - 31 of 31 Posts