Porsche Macan Forum banner
741 - 760 of 907 Posts
Voor degenen die geïnteresseerd zijn, ik heb de glanzend zilveren en glanzend bronzen wielen ontvangen en foto's gemaakt.

GLANS BRONS (Neodymium)

GLANS ZILVER

View attachment 261170
Heeft u goede foto's die de offsets en de concave vorm laten zien die u met deze auto kunt bereiken? Heeft iemand daadwerkelijk een agressieve offset besteld en de auto verlaagd om een goede concave look te geven? Kunnen we ook met de 21's een lager bandenprofiel gebruiken?

Bedankt :)

Ik heb een 2015 Macan Turbo en ik denk aan een set Braid offroad wielen. Weet iemand wat de kleinste diameter wiel is die over de Turbo remklauwen past?

Ik heb een Macan Turbo uit 2015 en ik denk aan een set Braid offroad wielen. Weet iemand wat de kleinste diameter wiel is die over de Turbo remklauwen past?
Porsche OEM 18s passen over de Macan turbo remmen. Ik kan niet over een ander wiel spreken, maar ik vermoed dat het wel zal passen. Falken maakt AT's in 19"/20" dus je zou altijd 19" kunnen nemen.

Net lid geworden van de community. Auto arriveert eind maart-begin april. Gedachten over de aftermarket wielen die ik heb uitgekozen? 22" Forgiato Twisted Maglia 22x10.5 achter, 22x9 voor. Gaat met 295's achter en 265's voor. Slechte photoshop-klus, maar je snapt het idee 😅

Net lid geworden van de community. Auto arriveert eind maart-begin april. Gedachten over de aftermarket wielen die ik heb uitgekozen? 22" Forgiato 22x10.5 achter, 22x9 voor. Slechte photoshop-klus, maar je snapt het idee 😅

View attachment 266777

View attachment 266783
View attachment 266782 View attachment 266778 View attachment 266775 View attachment 266776 View attachment 266777
Je gaat niet leuk vinden wat ik te zeggen heb, maar dat is een mooie Macan met de standaard wielen, geweldige keuze. Laat ze zo. Die aftermarket wielen zijn absoluut afschuwelijk en verpesten de auto totaal.

Welkom en gefeliciteerd met de aankoop en de aanstaande levering! Ik ben over het algemeen alleen fan van OE-wielen, maar ik vind de machinale afwerking op die wielen mooi. Zou leuk zijn om ze met wat meer banden en wat hoger te zien.

Slechts mijn mening, maar maak van een capabele SUV geen hot hatch. Ik zou tenminste voldoende bodemvrijheid en banden willen hebben om te kunnen stads-offroaden en over stoepranden en middenbermen te kunnen rijden als een weg is afgesloten.

Ik vind het ontwerp van de velg mooi en het is zeker een enorme stap vooruit ten opzichte van die standaard velgen. Ik ben alleen niet zo zeker van die afwerking met krijt. Over het algemeen ziet het er geweldig uit en niet zo standaard - wat in mijn ogen altijd goed is.

Ik vind het ontwerp van de velg mooi en zeker een enorme stap vooruit ten opzichte van die standaard velgen. Ik ben alleen niet zo zeker van die afwerking met krijt. Over het algemeen ziet het er geweldig uit en niet zo standaard - wat altijd goed is in mijn ogen.

Mr. Wolfe
Bedankt en mee eens, ik ben ook geen fan van puur standaard. Oorspronkelijk wilde ik glanzend zwarte velgen, maar ik vond deze voor een geweldige prijs. De machinaal bewerkte afwerking is erg "wenselijk", maar ik kan ze na één seizoen zwart poedercoaten als het botst met krijt.

Welkom en gefeliciteerd met de aankoop en de komende levering! Ik ben over het algemeen alleen fan van OE-wielen, maar ik vind de machinale afwerking op die wielen mooi. Zou leuk zijn om ze te zien met iets meer banden en iets hoger.

Slechts mijn mening, maar maak van een capabele SUV geen hot hatch. Ik zou tenminste voldoende bodemvrijheid en banden willen hebben om offroad in de stad te kunnen rijden en over stoepranden en middenbermen te kunnen rijden als een weg is afgesloten.
Bedankt! Ik heb getwijfeld tussen 21" en 22", maar uiteindelijk voor 22" gekozen. De auto presteert waarschijnlijk iets beter met 21" wielen, maar ik ga er niet mee naar het circuit. Lichte wielen waren mijn belangrijkste prioriteit.
Eens met het houden van een capabele SUV. Ik voeg verlagingslinks toe aan de standaard PASM, zodat ik een iets lagere look kan hebben en toch de mogelijkheid heb om te verhogen indien nodig.

Je gaat niet leuk vinden wat ik te zeggen heb, maar dat is een mooie Macan met de standaard wielen, geweldige keuze. Laat ze zo. Die aftermarket wielen zijn absoluut afschuwelijk en verpesten de auto totaal.
Geen probleem, waardeer de feedback hoe dan ook. Ik wist dat deze voor sommigen te opzichtig/agressief zouden zijn. Persoonlijk zou ik niet tevreden zijn met de 20" OEM-wielen of dunne banden, dus ik moet iets veranderen. Ik heb de OEM Spyder Design Wheels van de fabriek overwogen, maar ze worden niet in zwart aangeboden op de Macan S 👎🏼 Geef toch de voorkeur aan een aparte set voor de winter, dus waarschijnlijk ten goede

Bedankt en mee eens, ik ben ook geen fan van puur standaard. Oorspronkelijk wilde ik glanzend zwarte wielen, maar ik vond deze voor een geweldige prijs. De machinaal bewerkte afwerking is erg "wenselijk", maar ik kan ze na één seizoen zwart poedercoaten als het botst met krijt.
Ik heb ook een Chalk GTS (22'). Ik bestel de volgende wielen/banden:

Rotiform BTL
Monoblock gesmeed
Max concaaf
Zeskant dop
Maat:
21x10 et18
21x11.5 et22
Matzwart
Zwarte zeskant dop

Banden: Michelin PSS
275/35/21
325/30/31

Image

De heer Wolfe

Ik heb ook een Chalk GTS (22'). Ik bestel de volgende wielen/banden:

Rotiform BTL
Monoblock gesmeed
Max concave
Hex dop
Maat:
21x10 et18
21x11.5 et22
Matzwart
Zwarte Hex dop

Banden: Michelin PSS
275/35/21
325/30/31

Image

Mr. Wolfe
Ik ben dol op deze wielen! Geweldige keuze. Was ook bijna van plan om deze te bestellen. Kan me niet meer herinneren wat me ervan weerhield. Ik denk misschien omdat ze niet in 22 inch kwamen, maar ik kan me vergissen

Welkom en gefeliciteerd met de aankoop en de aanstaande levering! Ik ben over het algemeen alleen fan van OE-wielen, maar ik vind de machinale afwerking daarvan mooi. Zou leuk zijn om ze met wat meer banden te zien en iets hoger te zitten.

Gewoon mijn mening, maar maak van een capabele SUV geen hot hatch. Ik zou tenminste voldoende bodemvrijheid en banden willen hebben om offroad in de stad te kunnen rijden en over stoepranden en middenbermen te kunnen rijden als een weg is afgesloten.
Sterk oneens. De Macan kan de beste hot hatch zijn die er is. Het zit hem allemaal in hoe je de auto gebruikt.

De heer Wolfe

Ik ben op zoek naar 21 inch wielen met OE-pasvorm die achter 10,5 inch zijn. Meer bandenkeuze en een betere pasvorm op de wielen.

Hoi - Weet iemand of er een aftermarket kopie van deze wielen is? Ik wou dat ik ze had en de aankoop bij Porsche is veel te prijzig. 21" Exclusive Design Sport Wheels in Jet Black Metallic

Of, als je iemand kent die mijn nieuwe 20” Macan S-wielen wil ruilen - laat het me dan weten a.u.b. :)

Bedankt - M

View attachment 263128
Dit is precies wat ik zoek.

741 - 760 of 907 Posts