Którą opcję byś wybrał dla Macan S 2022? GT czy standard?
Zdjęcie po lewej: GT
Zdjęcie po prawej: Standard
Zdjęcie po lewej: GT
Zdjęcie po prawej: Standard
Jeździłem testowo 21 GTS z i bez sportowej kierownicy GT. Mniejsza kierownica GT nieznacznie wpływała na widok tarcz i wolałem wrażenie standardowej kierownicy, ale to było w MY21. Muszę powiedzieć, że podoba mi się dodatkowe hamowanie i przeszycia na kierownicy 22 GT, ale nie tak bardzo cały czarny wygląd. Wolę kawałki aluminium, aby rozjaśnić go i pasować do reszty jasnych elementów na konsoli itp.Czy kierownica GT zasłoni widok na tarcze w zestawie wskaźników?
Wygląda ładnie, dzięki za dobre, czyste zdjęcieView attachment 250693
Mam kierownicę GT w moim 22 S. Przez pierwsze kilka dni po dostawie byłem zirytowany, ponieważ pochodziłem z Mercedesa A35, gdzie kierownica jest większa i ma płaskie dno. Ale to były tylko początkowe problemy. Teraz jestem w nim zakochany. Tekstura jest świetna, również z wcięciami z tyłu, gdzie spoczywają palce, a mniejszy rozmiar jest fantastyczny do kontrolowania ciasnych zakrętów. Wreszcie skóra jest ładna i trwała, niezbyt miękka. Idealna kierownica IMO.
Wiem, że były skargi, że blokuje tarcze, nie doświadczyłem tego w mojej pozycji siedzącej i siedzę dość wysoko
Byłem zdezorientowany wieloma z tych narzekań na blokowanie widoku tarcz. Czy kierownica również nie teleskopuje w górę i w dół, aby to złagodzić?View attachment 250693
Mam kierownicę GT w moim 22 S. Przez pierwsze kilka dni po dostawie byłem tym zirytowany, ponieważ pochodziłem z Mercedesa A35, gdzie kierownica jest większa i ma płaskie dno. Ale to były tylko początkowe problemy. Teraz jestem w nim zakochany. Tekstura jest świetna, również z wcięciami z tyłu, gdzie spoczywają palce, a także mniejszy rozmiar jest fantastyczny do kontrolowania ciasnych zakrętów. Wreszcie skóra jest ładna i trwała, a nie super miękka. Idealna kierownica IMO.
Wiem, że były skargi na blokowanie tarcz, nie doświadczyłem tego w mojej pozycji siedzącej i siedzę dość wysoko
Dzięki za zamieszczenie zdjęcia, wygląda niesamowicie! Zawsze byłem zdumiony komentarzami "blokującymi tarcze", to absolutnie zależy od wzrostu kierowcy, pozycji siedzącej, regulacji kierownicy itp.View attachment 250693
Mam kierownicę GT w moim 22 S. Przez pierwsze kilka dni po dostawie byłem zirytowany, ponieważ pochodziłem z Mercedesa A35, gdzie kierownica jest większa i ma płaskie dno. Ale to były tylko początkowe problemy. Teraz jestem w nim zakochany. Tekstura jest świetna, również z wgłębieniami z tyłu, gdzie spoczywają palce, a także mniejszy rozmiar jest fantastyczny do kontrolowania ciasnych zakrętów. Wreszcie skóra jest ładna i trwała, niezbyt miękka. Idealna kierownica IMO.
Wiem, że były skargi na blokowanie tarcz, nie doświadczyłem tego w mojej pozycji siedzącej i siedzę dość wysoko
Całkowicie się zgadzam. Właściwie znalazłem ten problem w moim poprzednim Mercu. Ich cyfrowy wyświetlacz za kierownicą jest źle zaprojektowany. Wszyscy wiedzą, że prostokąt za okręgiem nie działa, ale najwyraźniej nie ich projektanci. Bez względu na pozycję, blokowałby kluczowe informacje. Doprowadzało mnie to do szału.Dzięki za zamieszczenie zdjęcia, wygląda niesamowicie! Zawsze byłem zdumiony komentarzami "blokującymi tarcze", to absolutnie zależy od wzrostu kierowcy, pozycji siedzącej, regulacji kierownicy itp.
Możesz sprawić, by każda kierownica zasłaniała widok, jeśli wyregulujesz fotel i kolumnę kierownicy.Czy kierownica GT zasłoni widok na tarcze w zestawie wskaźników?
Kolejne ciekawe porównanie -- Z wnętrzem Agate, konfigurator sprawiał wrażenie, że środek kierownicy jest cały czarny (co wolałem). Po otrzymaniu rzeczywistych zdjęć od mojego SA, wydaje się, że jest to kolor wnętrza (aka. Agate). Zobacz zdjęcie poniżej jako porównanie konfiguratora i rzeczywistości... W którym momencie jest to uważane za istotną różnicę?Ciekawe, porównałem zdjęcie kierownicy GT OP ze zdjęciem z konfiguratora z mojej budowy i wyglądają zupełnie inaczej. Wygląda jak zdjęcie z konfiguratora 911 Turbo.
To zdecydowanie wygląda na Agate, a nie na czarny, co w ogóle nie przypomina konfiguratora. Powiedziałbym, że to dość duża różnica materiałowa. Ale pasuje do wszystkiego innego we wnętrzu Agate. 😬Kolejne ciekawe porównanie -- Z wnętrzem Agate, konfigurator sprawiał wrażenie, że środek kierownicy jest całkowicie czarny (co wolałem). Po otrzymaniu rzeczywistych zdjęć od mojego SA, wydaje się, że jest to kolor wnętrza (aka. Agate). Zobacz zdjęcie poniżej jako porównanie między konfiguracją a rzeczywistością... W którym momencie jest to uważane za istotną różnicę materiałową?
View attachment 251294
W konfiguracji jest napisane:To zdecydowanie wygląda na Agat, a nie na czarny, co w niczym nie przypomina konfiguratora. Powiedziałbym, że to dość duża różnica w materiale. Ale pasuje do wszystkiego innego we wnętrzu Agat. 😬
Masz odpowiedź! LOL. Ma sens, że kolor kierownicy pasuje do kolorów wnętrzaW konfiguracji jest napisane:
„Uwaga: Kolor skóry kierownicy w kolorze czarnym, szarym agatowym lub espresso, w zależności od wybranego koloru wnętrza.”
W porządku, lol. Widziałem to, ale pomyślałem, że skóra dotyczy tylko obręczy, ponieważ konfigurator zaktualizował ten kolor… Nie sądziłem, że środek też będzie skórzany.Masz odpowiedź! LOL. Ma sens, że kolor koła pasuje do kolorów wnętrza
To ładne, wyraźne zdjęcie, a kierownica GT wygląda na dość masywną. Czy ktoś może potwierdzić, czy kierownica GT w 22 jest grubsza niż kierownica GT w 21. Podobała mi się standardowa kierownica w 21, ponieważ była grubsza niż ta GT. Ładne, wyraźne zdjęcie standardowej kierownicy 22 obok tej byłoby miłe.View attachment 250693
Mam kierownicę GT w moim 22 S. Przez pierwsze kilka dni po dostawie byłem tym zirytowany, ponieważ pochodziłem z Mercedesa A35, gdzie kierownica jest większa i ma płaskie dno. Ale to były tylko początkowe problemy. Teraz jestem w niej zakochany. Tekstura jest świetna, również z wgłębieniami z tyłu, gdzie spoczywają palce, a mniejszy rozmiar jest fantastyczny do kontrolowania ciasnych zakrętów. Wreszcie skóra jest ładna i trwała, a nie super miękka. Idealna kierownica IMO.
Wiem, że były skargi na to, że zasłania tarcze, nie doświadczyłem tego w mojej pozycji siedzącej i siedzę dość wysoko.
Porsche z pewnością wykonuje kiepską robotę wizualizując opcje konfiguratora dla marki premium. Amatorska praca w Photoshopie może być do zaakceptowania na wczesnym etapie, gdy komponenty są w fazie projektowania. Gdy tylko dostawcy dostarczą im próbki produkcyjne, czas na zrobienie prawdziwych profesjonalnych zdjęć.Kolejne ciekawe porównanie -- Z wnętrzem Agate, konfigurator sprawiał wrażenie, że środek kierownicy jest cały czarny (co wolałem). Otrzymując rzeczywiste zdjęcia od mojego SA, wydaje się, że jest to kolor wnętrza (aka. Agate). Zobacz zdjęcie poniżej jako porównanie konfiguratora i rzeczywistości... W którym momencie jest to uważane za istotną różnicę?
View attachment 251294
Niestety, tak naprawdę nie można ufać zdjęciom w konfiguratorze. Myślę, że opis jest jasny. Na prawdziwym zdjęciu wygląda lepiej, cokolwiek to znaczy. Dwutonowa kierownica wyglądałaby dziwnie.Kolejne ciekawe porównanie -- Z wnętrzem Agate, konfigurator sprawiał wrażenie, że środek kierownicy jest cały czarny (co wolałem). Po otrzymaniu rzeczywistych zdjęć od mojego SA, wydaje się, że jest to kolor wnętrza (aka. Agate). Zobacz zdjęcie poniżej jako porównanie między konfiguracją a rzeczywistością... W którym momencie jest to uważane za istotną różnicę?
View attachment 251294
Tak, obecnie jeżdżę GLA z 2021 roku. Na początek nie ma szans, żeby zobaczyć, na jaką temperaturę ustawiona jest prawa strona klimatyzacji.Całkowicie się zgadzam. Właściwie znalazłem ten problem w moim poprzednim Mercu. Ich cyfrowy wyświetlacz za kierownicą jest źle zaprojektowany. Wszyscy wiedzą, że prostokąt za okręgiem nie działa, ale najwyraźniej nie ich projektanci. Bez względu na pozycję, zablokowałoby to kluczowe informacje. Doprowadziło mnie to do szału.
W Porsche tarcze są ustawione tak, aby współgrały z krzywizną kierownicy, a nie przeciwko niej.
View attachment 250714