Porsche Macan Forum banner

Czarny Porsche Macan S 2023 Budowa

7.3K views 21 replies 13 participants last post by  Glock19  
#1 ·
Niedawno kupiłem nowe Porsche i zastanawiam się, czy coś jest nie tak z jego budową.
 
#4 ·
takie jest piękno Porsche, że możesz mieć samochód taki, jaki chcesz, a potem inni ludzie w rodzinie mogą mieć swoje opinie.
Nie skonfiguruję mojego samochodu w ten sposób (mój jest już w drodze do mojego dealera).
po prostu mówię grzecznie to, co powiedział @yrralis1
Dziękuję. Czy mógłbyś mi pokazać konfigurację Twojego samochodu?
 
#3 ·
Ma problemy. To niesamowite, jak udało ci się wybrać najtańsze niezbędne elementy (jak 8-kierunkowe fotele i pakiet skórzany vs. pełna skóra) i załadować samochód taką ilością śmieci, że jego cena zbliża się do GTS.
Mógłbym rozebrać każdą część i wyjaśnić, dlaczego suma wszystkich z nich nie jest warta na S. Gdybym był dyrektorem generalnym salonu, chciałbym 10 tys. depozytu.
Nienawidzę być tak ostry... ale jeszcze nie wydałeś ani grosza. Zrobiłem ci przysługę.
Spoko, rozumiem. Czy mógłbyś przypadkiem wprowadzić poprawki do konfiguracji i pokazać mi lepszą alternatywną opcję?
 
#7 ·
Spoko, rozumiem. Czy mógłbyś wprowadzić zmiany w konfiguracji i pokazać mi lepszą alternatywną opcję?
Zrobię to, ale później. Muszę być przy komputerze, a nie na iPhonie. Usunąłbym kilka rzeczy i dodał inne. Na przykład, wszystkie te części wydajnościowe są standardem w GTS. Jeśli chcesz ten pakiet, to naprawdę najlepszy sposób. Umieściłoby cię to na 92 tysiącach z niewielkimi opcjami. Znam tę liczbę, ponieważ zbudowałem już jeden jako przykład na tym forum. Muszę iść, ale wrócę do tego wątku.
 
#8 ·
Niedawno kupiłem nowe porsche i zastanawiałem się, czy coś jest nie tak z budową.

Właśnie przeszedłem podobny proces. Za ile płacisz, naprawdę powinieneś rozważyć przejście na GTS i skorzystanie ze standardowych funkcji wydajności, które oferuje. „Błyszczące” elementy nie poprawią wydajności. Ponadto, moim zdaniem, GTS prawdopodobnie lepiej utrzyma wartość w perspektywie długoterminowej.
 
#10 ·
Moim zdaniem, powinieneś rozważyć:

Czarne klamki mają na celu pokazanie kontrastu. Nie płacisz za czarne klamki w czarnym samochodzie. Są one standardowo w kolorze nadwozia. Prawdopodobnie wyglądałoby to źle z czarnym metalicznym nadwoziem i czarnymi klamkami.

Gorąco polecam pakiet Premium Package Plus. Masz już panoramiczny dach. Dostajesz lepsze siedzenia z ogrzewaniem i wentylacją, asystenta zmiany pasa ruchu (ostrzeżenie o martwym polu), co jest bardzo pomocne, oraz lepsze reflektory.

Korek wlewu paliwa to prawdopodobnie największa strata $. Jest plastikowy i nikt go nie widzi, chyba że tankujesz benzynę. Mądrzejszym małym wydatkiem jest zakup blokad kół za 60 $.

Projektory oświetlenia pod drzwiami to kolejna zbędna opcja kosmetyczna.

Szkło termoizolacyjne i dźwiękoszczelne - Dodaje wagi, jest drogie, może negatywnie wpływać na odbiór telefonu komórkowego. Czy zwykłe szkło jest dla Ciebie zbyt głośne i zimne? Podgrzewane i wentylowane fotele z pakietu Premium Package Plus zapewnią Ci większy komfort niż szkło

2500 $ + za Race-Tex? To Twoje $, ale na pewno znalazłbym lepsze rzeczy do wydania.

Jeśli lubisz słuchać muzyki, powinieneś przynajmniej uaktualnić system do systemu Bose.

Nie "potrzebujesz" pakietu skórzanego. Standardowe wnętrze jest w porządku.

To zależy od Ciebie, czy chcesz skorzystać z niektórych z tych pomysłów na oszczędności i przejść do GTS. Złożyłem zamówienie na 23 S.
 
#13 ·
8-kierunkowy fotel komfortowy. To jest Macan S. Jeśli podstawowy Macan I
Czy 911 nie jest standardowo wyposażony w 4-kierunkowe fotele?
Dlaczego cała nienawiść do 8-kierunkowych.
8-kierunkowe fotele komfortowe. To jest Macan S. Gdyby to był podstawowy Macan, wybrałbym 8-kierunkowe, bez SC, jak płynna, komfortowa maszyna do jazdy. To po prostu nie ma sensu, że nie wybierasz fotela sportowego dla pojazdu V6 o mocy 375 KM
 
#12 ·
Niedawno kupiłem nowego porsche i zastanawiałem się, czy coś jest nie tak z budową.

Zdecydowanie zalecam, aby NIE słuchać tych, którzy mówią: "za te pieniądze jesteś w terytorium GTS, więc idź do GTS", jeśli pójdziesz do GTS, skończysz płacąc blisko lub powyżej 100 000 $, wtedy jesteś w terytorium Cayenne lub 911. Sugeruję, abyś jeszcze raz przejrzał swoją budowę, wybrałeś Jet black na zewnątrz, ale wybrałeś pakiet Exterior w kolorze nadwozia i czarnym na wysoki połysk, klamki w czarnym na wysoki połysk, co nie ma sensu, ponieważ nie da ci to tak dużej różnicy w wartości za te pieniądze. Projektory oświetlenia kałuż również można łatwo kupić i zainstalować, więc jeśli chcesz zaoszczędzić koszty na razie, możesz je pominąć. Wygląda na to, że chcesz, aby twój samochód był ukryty, ale nadal nie dodałeś przezroczystych tylnych świateł, zmieniłeś czerwone zaciski na czarne, ta budowa jest po prostu pomieszana i niedopasowana, a także zrezygnowałeś z wielu praktycznych i wygodnych opcji.


Na wypadek, gdybyś chciał porównać, to jest mój, który zamówiłem. PPFVU2S8
 
#14 ·
Naprawdę musisz pomyśleć o wszystkich tych opcjach "show".....np. korek wlewu paliwa, porsche w zagłówku. Ktoś zasugerował, żeby nie brać termicznego szkła...jeśli mieszkasz w gorącym miejscu (południowa Floryda, ...), to robi różnicę (miałem je w 3 macanach po zakupie pierwszego bez niego). Weź pakiet premium +, zrezygnuj ze wszystkich race-tex, świateł w kałużach (możesz je dodać sam za 1/2 ceny w 1/2 godziny na rynku wtórnym). Skup się na rzeczach związanych z jazdą, a nie na zbędnych rzeczach, które tylko ty zauważysz...jak specjalne oznaczenie Porsche za ponad 500 dolarów z tyłu.
 
#15 ·
Naprawdę musisz pomyśleć o wszystkich tych opcjach "show".....np. korek wlewu paliwa, porsche w zagłówku. Ktoś zasugerował, żeby nie brać szkła termicznego...jeśli mieszkasz w gorącym miejscu (południowa Floryda, ...), to robi różnicę (miałem je w 3 macanach po kupieniu pierwszego bez niego). Weź pakiet premium +, zrezygnuj ze wszystkich race-tex, świateł kałużowych itp. (możesz je dodać sam za 1/2 ceny w 1/2 godziny na rynku wtórnym). Skup się na rzeczach związanych z jazdą, a nie na puszystych rzeczach, które tylko ty zauważysz...jak specjalne oznaczenie Porsche za ponad 500 dolarów z tyłu.

Oto moja sugestia: Macan S | Porsche Car Configurator .... 10 tys. mniej
Lubię drewno (bez opłat), ale czarny jest dobry. Widok dookoła naprawdę pomaga w ciasnych miejscach. Usiądź na fotelach 14- i 18-kierunkowych....są bardzo różne...wybierz ten, który czujesz najlepiej...więcej nie zawsze znaczy lepiej..
Jestem blisko. Zdjąłem szybę i dałem mu Bose. Żadnego drewna w nowoczesnych Porsche!!! Włókno węglowe jest najładniejsze, ale drogie. Szczotkowane aluminium jest darmowe i miałem je w jednym z moich. Jest ładne. Chodziłem w tę i z powrotem ze sport chrono. Zostawiłem to w S. Macan S | Porsche Car Configurator

To prowadzi mnie do mojego głównego punktu do @matiasanez If ubierzesz S, aby stać się GTS, musisz kupić GTS. Same hamulce kosztują 3500 na S i są standardem w GTS wraz ze wzrostem mocy, ulepszonymi kołami, sportowym wydechem. Dodałem sport chrono. GTS. jestem na pokładzie z budową GTS !!!

Idąc skromnie (wciąż ma 18-kierunkowe fotele)
Macan GTS | Porsche Car Configurator

Jeśli chcesz przełamać czerń, satynowe felgi są ładne. To nie jest konieczne i nieco więcej, ale ładne. Bez wstydu pożyczyłem to od członka, aby pokazać satynę na JBM. Koła podnoszą go z 92 do 94.

Image
 
#19 ·
Ma problemy. To niesamowite, jak udało ci się wybrać najtańsze niezbędne elementy (jak 8-kierunkowe fotele i pakiet skórzany vs. pełna skóra) i załadować samochód taką ilością śmieci, że jego cena zbliża się do GTS.
Mógłbym rozebrać każdy element i dlaczego suma wszystkich z nich nie jest warta na S. Gdybym był dyrektorem generalnym salonu, chciałbym 10 tys. depozytu.
Nienawidzę być tak ostry... ale jeszcze nie wydałeś ani grosza. Zrobiłem ci przysługę.
A jednak surowość przyszła łatwo. Analizując ton zbyt wielu postów yrralis1, czy bycie członkiem przez prawie 10 lat nadaje pewnego rodzaju chamstwo czy tylko poczucie własnej wartości?