Porsche Macan Forum banner

Skargi na klakson i dźwignię kierunkowskazów po dwutygodniowej jeździe

4.9K views 12 replies 11 participants last post by  Spielzeug  
#1 ·
1. Obszar klaksonu jest niezwykle trudny do wciśnięcia, zwłaszcza w nagłych sytuacjach, muszę położyć całą dłoń mocno na środkowym panelu kierownicy, aby go uruchomić.
2. Wygodne jest "miękkie uniesienie" dźwigni kierunkowskazu, aby wykonać szybką zmianę pasa ruchu, tak że nie muszę cofać dźwigni. Ale czas trwania jest trochę za krótki. Czasami muszę całkowicie podnieść dźwignię, ale uważam, że jest bardzo sztywna. Byłoby o wiele lepiej, gdyby Porsche mogło ją zmiękczyć.
 
#3 ·
To musi być dla ciebie straszne.... Bardzo mi przykro z powodu trudności, jakie masz.... Wesołych Świąt, mimo wszystko!
 
#5 ·
Było tu wiele skarg na sposób działania dźwigni kierunkowskazów. Jeśli zostanie częściowo wciśnięta w górę lub w dół, da 3 błyski. To standard w niemieckich samochodach. Tak samo jak w moich BMW. Można to również zmienić w MFD. Jeśli chodzi o klakson, rzadko potrzebny, ale kiedy jest, nie mam żadnych trudności z jego wciśnięciem. Trzeba tylko wiedzieć, gdzie jest to słodkie miejsce.
"Jeśli zostanie częściowo wciśnięta w górę lub w dół, da 3 błyski", czy jest jakiś sposób, aby zmienić 3 błyski na 4 lub 5? Nie mogę znaleźć żadnych informacji w instrukcji obsługi. Dzięki
 
#7 ·
Moja perspektywa: Klakson i kierunkowskazy w moim Macan S są oooogromnie ładniejsze niż te w moim '63 Corvair Monza. Corvair miał nawet przełącznik świateł drogowych na podłodze... :D
Pamiętam światła drogowe, metalowy przycisk w podłodze mojego GMC z 73 roku. Myślałem, że to było takie fajne i techniczne w tamtym czasie :)

Przy okazji, czasami kierunkowskazy w moim 68 Bugu były zimne i mokre; moje ramiona i dłonie ;)

Wysłane z AutoGuide.com Free App
 
#10 ·
1. Obszar klaksonu jest niezwykle trudny do naciśnięcia, zwłaszcza w nagłych sytuacjach, muszę położyć całą dłoń mocno na środkowym panelu kierownicy, aby go uruchomić.
Jeśli chodzi o klakson, rzadko potrzebny, ale kiedy już jest, nie mam żadnych trudności z jego naciśnięciem. Trzeba tylko wiedzieć, gdzie jest to słodkie miejsce.
Jeszcze nie znalazłem tego słodkiego miejsca, chociaż pomyślałem o tym tylko raz. :laugh: Uświadomiło mi to kolejną różnicę między Volvo a Porsche: podejście Volvo do bezpieczeństwa obejmuje niezwykle głośny klakson, który wymaga jedynie bardzo lekkiego dotknięcia kciukiem, jednocześnie trzymając obie ręce na kierownicy. Porsche mówi: zapomnij o klaksonie, użyj kierownicy do zwinnych manewrów wymijających.
 
#13 ·
Przytrzymaj dźwignię tuż przed pełnym kliknięciem podczas zmiany pasa i zwolnij, gdy chcesz. Zazwyczaj potrzebuję około czterech "błysków", aby zmienić pas.