Zatem w USA dostępne są trzy opcje siedzeń dla GTS:
1) Fotele sportowe GTS, 8-kierunkowe, z pakietem pamięci
2) Fotele elektryczne z pakietem komfortowej pamięci (14-kierunkowe)
3) Adaptacyjne fotele sportowe z pakietem komfortowej pamięci (18-kierunkowe)
W konfiguratorze opcja za 0 $ to fotel sportowy GTS z pakietem pamięci, który moim zdaniem wygląda dokładnie tak samo jak fotele 18-kierunkowe, z wyjątkiem podparcia lędźwiowego i braku regulacji długości siedziska (przynajmniej nie elektrycznej). Różnią się one znacznie od standardowych foteli 8-kierunkowych Macan/S. Czy mam rację?
Fotele sportowe GTS mają również 'pakiet pamięci', ale nigdzie nie ma definicji wyjaśniającej, co to wszystko obejmuje. Mój dealer zawsze sugeruje opcję 14-kierunkową i nigdy nie widział foteli sportowych GTS i również nie mógł tego rozgryźć.
Czy ktoś wie dokładnie, co jest zawarte w której z trzech opcji dla:
a) regulacji foteli (wysokość siedziska, pozycja przód/tył, kąt siedziska i kąt oparcia, podparcie lędźwiowe (2-kierunkowe/4-kierunkowe?))
b) regulacji kolumny kierownicy (manualna, elektryczna, żadna? Góra/dół, w/z)
c) które ustawienia są zapamiętywane (ustawienia foteli, lusterka zewnętrzne, kolumna kierownicy) dla każdej z tych opcji?
Fotele 18-kierunkowe uniemożliwiają złożonym tylnym siedzeniom stworzenie idealnie płynnego przejścia z bagażnika do dodatkowej przestrzeni ładunkowej ze względu na duże podparcia boczne. Powinno to również dotyczyć foteli sportowych GTS.
Moje zamówienie wkrótce zostanie zablokowane i chociaż właśnie ponownie skonfigurowałem je z opcją 14-kierunkową, mogę wrócić do standardowej opcji fotela sportowego GTS w zależności od większej liczby szczegółów i lepszych odpowiedzi na powyższe pytania.
1) Fotele sportowe GTS, 8-kierunkowe, z pakietem pamięci
2) Fotele elektryczne z pakietem komfortowej pamięci (14-kierunkowe)
3) Adaptacyjne fotele sportowe z pakietem komfortowej pamięci (18-kierunkowe)
W konfiguratorze opcja za 0 $ to fotel sportowy GTS z pakietem pamięci, który moim zdaniem wygląda dokładnie tak samo jak fotele 18-kierunkowe, z wyjątkiem podparcia lędźwiowego i braku regulacji długości siedziska (przynajmniej nie elektrycznej). Różnią się one znacznie od standardowych foteli 8-kierunkowych Macan/S. Czy mam rację?
Fotele sportowe GTS mają również 'pakiet pamięci', ale nigdzie nie ma definicji wyjaśniającej, co to wszystko obejmuje. Mój dealer zawsze sugeruje opcję 14-kierunkową i nigdy nie widział foteli sportowych GTS i również nie mógł tego rozgryźć.
Czy ktoś wie dokładnie, co jest zawarte w której z trzech opcji dla:
a) regulacji foteli (wysokość siedziska, pozycja przód/tył, kąt siedziska i kąt oparcia, podparcie lędźwiowe (2-kierunkowe/4-kierunkowe?))
b) regulacji kolumny kierownicy (manualna, elektryczna, żadna? Góra/dół, w/z)
c) które ustawienia są zapamiętywane (ustawienia foteli, lusterka zewnętrzne, kolumna kierownicy) dla każdej z tych opcji?
Fotele 18-kierunkowe uniemożliwiają złożonym tylnym siedzeniom stworzenie idealnie płynnego przejścia z bagażnika do dodatkowej przestrzeni ładunkowej ze względu na duże podparcia boczne. Powinno to również dotyczyć foteli sportowych GTS.
Moje zamówienie wkrótce zostanie zablokowane i chociaż właśnie ponownie skonfigurowałem je z opcją 14-kierunkową, mogę wrócić do standardowej opcji fotela sportowego GTS w zależności od większej liczby szczegółów i lepszych odpowiedzi na powyższe pytania.