Porsche Macan Forum banner
1 - 11 of 11 Posts

Daveykid

· Premium Member
23 Posts
Discussion starter · #1 ·
Heeft iemand geprobeerd de vierde knop voor iets anders te programmeren? Terwijl ik de zijbladen en de middenconsole cover verving, moet je de rubberen knop cover (alles als één stuk) verwijderen. De vierde knop kan worden ingedrukt en laat het rode lampje op de afstandsbediening oplichten, maar ik neem aan dat hij voor niets is geprogrammeerd. Heb het nog niet in de buurt van de truck geprobeerd, maar zal het later doen. Zodra je de rubberen knop cover terugplaatst en op zijn plaats zet, kan de vierde knop niet meer worden ingedrukt, omdat iets in de rubberen cover voorkomt dat je de vierde knop indrukt. Ik heb geen idee waarvoor je hem zou kunnen programmeren, maar ik neem ook aan dat er andere Porsches zijn die die vierde knop gebruiken? Gedachten?

Attachments

Discussion starter · #2 ·
Misschien heb ik mijn eigen vraag net beantwoord...

Heeft iemand geprobeerd om de vierde knop voor iets anders te programmeren? Terwijl ik de zijbladen en de middelste omhulling verving, moet je de middelste rubberen knopafdekking (alles als één stuk) verwijderen. De vierde knop kan worden ingedrukt en hij laat het rode lampje op de afstandsbediening oplichten, maar ik neem aan dat hij nergens voor is geprogrammeerd. Heb het nog niet in de buurt van de truck geprobeerd, maar zal het later doen. Zodra je de rubberen knopafdekking terugplaatst en op zijn plaats zet, kan de vierde knop niet meer worden ingedrukt, omdat iets in de rubberen afdekking voorkomt dat je op de vierde knop drukt. Ik heb geen idee waar je hem voor zou kunnen programmeren, maar ik neem ook aan dat er andere Porsches zijn die die vierde knop gebruiken? Gedachten?
Cayman. Voorste kofferbak en achterklep?

Discussion starter · #5 ·
Het zou fijn zijn als we de sleutel konden programmeren om de ramen en het schuifdak te openen op een warme dag.
Zo'n makkelijk ding dat al mijn oude Audi's en VW's konden doen. Om welke reden dan ook, ik denk dat Porsche niet wil dat we dat nog doen.

Het zou fijn zijn als we de sleutel konden programmeren om de ramen en het zonnedak te openen op een warme dag.
??? Die van jou niet? Alle drie Porsches in ons huishouden staan ​​afstandsbediening toe voor het openen en sluiten van de ramen via lang indrukken van de open- of sluitknop. Ik kan niets zeggen over het zonnedak, want geen van onze auto's heeft er een.

Misschien een andere programmering voor de VS, waarschijnlijk vanwege juridische risico's?

??? Yours doesn’t? All theee Porsches in our household allow remote opening and closing of the windows via a long press of the open or close button. I can’t tell about sunroof because none of our cars have one, though.

Perhaps different programming for the US, likely due to legal risks?
Yours doesn't? Heb je een zonnedak? :eek: ;) Oh, wacht, je geweldige 911 GTS is een cabriolet, het beste zonnedak dat er is.

Nee, hier in het goede oude US of A opent elke auto die ik heb gehad, behalve Porsche, een lange druk op de knop de ramen en het zonnedak om de hitte te laten ontsnappen. Maar nee, de onze niet.

Terzijde, alsof iemand anders dan ik het iets kan schelen, op mijn 2018 F150 Platinum kun je de enorme trekmirrors alleen inklappen met een druk op de knop op het binnendeurpaneel. Maar er is een hack als je het computerding hebt waarmee je die optie op je sleutel kunt zetten. Waarom Ford dat in godsnaam niet doet, zal ik nooit weten.

Nee, hier in de goede oude VS van A, opent elke auto die ik heb gehad, behalve Porsche, met een lange druk op de knop de ramen en het zonnedak om de hitte te laten ontsnappen. Maar nee, de onze doen dat niet.

Als het op de Euro-modellen zit, kan het dan misschien worden geprogrammeerd of geselecteerd door PIWIS?

1 - 11 of 11 Posts