Porsche Macan Forum banner
81 - 100 of 140 Posts

·
Registered
74 Posts
Just throwing this out there — does anyone know if the new light bar tailgate and rear light assembly fit on pre-facelift models? Has anyone done a conversion?

·
Registered
82 Posts
Bonjour a tous

232007

232008

et un autre en ALLEMAGNE qui a fait la modification sans aucun problème de défaut avec mes trois faisceaux

232009

·
Registered
82 Posts
[QUOTE = "zebulon, message: 2591903, membre: 151171"]
Bonjour est-ce que tu vend les faisceaux?

dans le cas contraire peut-on fournir les schémas à la communauté?

merci par avance
[/CITATION]

Bonjour
tu peux me contacter en messagerie
merci

·
Registered
82 Posts
voici les photos d'une autres transformations mais sur un blanc ça change des noir et gris foncé

236786

236787

236788

236789

236790

:amour: :amour: :amour:

·
Registered
198 Posts
To each his own, but for those who are complaining that the light bar is not Porsche-like, are you all forgetting or just unaware of Porsche history?

I have mixed feelings about the light bar but it's not Porsche copying Dodge or Lincoln...

238413

·
Registered
939 Posts
I like mine as it isn't ugly like the current concept. The original rear end was actually an almost perfect expansion of a small car to a much larger one. Now it just looks like another big car. It has lost its mojo.
You're just jealous. Facelifts hurt for the "facelifted". :)

• Like
Reactions: Ray_S

·
Registered
82 Posts
[QUOTE = "MrMo, message: 2628646, membre: 155472"]
Puis-je acheter le connecteur LED gauche et droit + le centre oen chez vous? Je suis au Royaume-Uni, à Londres.
[/CITATION]
Bonjour
je vous est répondu par message

·
Registered
33 Posts
i wonder what the average cost of this retrofit is costing? 🧐. If it’s not too expensive I’d love to join this bandwagon. Hahah

·
Registered
82 Posts
[QUOTE = "dccomic8889, message: 2637096, membre: 150417"]
Je me demande ce que coûte le coût moyen de cette rénovation? 🧐. Si ce n'est pas trop cher, j'aimerais rejoindre ce train en marche. Hahah
[/CITATION]
Bonjour
répondu en messagerie

·
Registered
1 Posts
Hello!

I am living in Cologne in Germany and would like you to do the rear light modification of the facelift you already did several times. How much is it? How long will this take?

81 - 100 of 140 Posts